اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ویدئو| حضور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در دل تروریست‌های داعش

شهید ابومهدی المهندس در مصاحبه‌ای که بتازگی منتشر شده، برای اولین بار از حضور خود به همراه شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مناطق مملوء از تروریست‌های داعش سخن گفته است.

ویدئو| حضور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس در دل تروریست‌های داعش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شهید ابومهدی المهندس در گفت‌و‌گویی منتشر نشده با مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، از نقش رهبر معظم انقلاب در حمایت از مردم عراق و جان‌فشانی‌های شهید سلیمانی در ساعات اولیه اشغال عراق توسط داعش، سخن گفت.

او گفت که اگر موضع مقام معظم رهبری در دفاع از ملت عراق نبود و اگر پشتیبانی ایشان از ملت عراق، از کرد و ترکمن تا شیعه و سنی و ایزدیها نبود، چه کسی از این ملت دفاع می‌کرد؟

این شهید والامقام افزود: «چه کسی ایزدی‌ها را از محاصره سنجار نجات داد؟ چه کسی آن زمان به آنان کمک کرد؟ چه کسی به اربیل کمک کرد؟ چه کسی محاصره آمرلی را شکست؟ آمریکایی‌ها فقط نظاره می‌کردند، در حالیکه حاج قاسم با بالگرد به اسپایکر رفت. اسپایکری که در آن زمان جزیره‌ای در وسط داعشی‌ها بود».

شهید ابومهندس در ادامه این مصاحبه گفت: «همان زمان با بالگرد به دانشگاه تکریت رفتیم و با بالگرد وارد آمرلی شدیم در حالیکه کاملا در محاصره بود. با هواپیما من و حاج قاسم سه روز قبل از اشغال فرودگاه تلعفر به آن‌جا رفتیم. در منطقه مخمور نزدیک بود من و ایشان کشته یا اسیر شویم. در حالیکه مشغول دفاع از اربیل بودیم و تروریست‌های داعش از پل القویر عبور کرده بودند.»

ایشان تأکید کرد که ایرانی‌ها در عراق شهید دادند. نه اینکه بیایند و در پشت جبهه بنشینند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول